Naše produkty z ekofarmy budeme expedovat ve dnech 19. - 20. 7. 2018
Košík
0.00
Obchodní podmínky

V těchto obchodních podmínkách uvádíme vše, co smíme a můžeme my a vy, naši zákazníci, při nakupování v e-shopu, který najdete na webu agrofyto.cz.

1. Pro začátek

1.1. V obchodních podmínkách se budou opakovat níže uvedené pojmy. Pojďme si říct, co znamenají.

  • Prodávající je společnost Agrofyto, spol. s r. o., IČ 619 45 978, se sídlem Lidečko 486, 756 12, Česká republika, vedená u Krajského soudu v Ostravě, oddílu C, vložce 12838, e-mail: obchod@agrofyto.cz, telefon: +420 774 545 916. Pokud používáme slovo „my“, myslíme tím prodávajícího.
  • Kupující je každý, ať už spotřebitel nebo podnikatel, kdo nakupuje na e-shopu. Pokud používáme oslovení „vy“, myslíme tím kupující spotřebitele i podnikatele. Pokud budeme chtít rozlišit kupujícího-spotřebitele od kupujícího-podnikatele, v textu podmínek je výslovně rozlišíme.
  • E-shop  je internetový obchod s chlazeným jednotlivě baleným bio hovězím masem, pohankou a mléčnými výrobky (nadále budeme pro zjednodušení používat zkratku „zboží“ nebo „výrobky“) dostupný prostřednictvím webového rozhraní agrofyto.cz.
  • Objednávkou se rozumí zboží, které si u nás plánujete zakoupit.
  • Zkratka VOP označuje tyto   obchodní podmínky.

1.2. VOP upravují podmínky nakupování na e-shopu včetně zásad ochrany vašich osobních údajů. Pro e-shop, VOP i objednávky používáme český jazyk.

1.3. Na nákupy se budou vztahovat VOP platné a účinné v době odeslání objednávky. Pokud si u nás vytvoříte uživatelský účet, rádi vás na každé nové znění obchodních podmínek upozorníme e-mailem a vy se můžete rozhodnout, zda s námi chcete zůstat i nadále či nikoliv. V takovém případě dojde ke zrušení uživatelské účtu. Změna podmínek se bude týkat zejména způsobu doručování, rozšíření služeb nebo změn v důsledku změny právních předpisů.

1.4. Bohužel nemůžeme garantovat, že e-shop bude dostupný nepřetržitě, zejména z nutnosti občasné údržby software a hardware jejich provozovateli.

1.5. Obchodní podmínky se použijí také pro individuální objednávky uskutečněné mimo e-shop (e-mailem, telefonicky, osobně), pokud to bude nám i vám vyhovovat.

2. Nákup na e-shopu

2.1. Objednávky se odesílají přímo z webového rozhraní e-shopu. Pro opakované nákupy na e-shopu si můžete založit uživatelský účet.

2.2. Pro odeslání objednávky od vás potřebujeme znát objednávané zboží, jeho množství a způsob doručení. Pokud jste kupující-spotřebitel, tak i vaše jméno a příjmení, doručovací a fakturační adresu, telefonní kontakt a e-mailový kontakt. Pokud jste kupující-podnikatel, potřebujeme znát vaše jméno a příjmení nebo název společnosti, IČ, doručovací adresu a fakturační adresu, telefonní kontakt a e-mailový kontakt.

2.3. Odesláním objednávky na e-shopu dochází mezi námi a vámi k uzavření kupní smlouvy. Přijetí objednávky hned potvrdíme. V e-mailu uvedeme také datum, kdy vám objednané zboží připravíme k osobnímu vyzvednutí nebo kdy můžete očekávat jeho doručení naším řidičem.

2.4. Pokud si objednávku po jejím odeslání rozmyslíte, můžete ji stornovat (odstoupit od kupní smlouvy) nejpozději 5 pracovních dnů před termínem jejího dodání nebo nachystání k vyzvednutí. Za tuto dobu se nám podaří najít pro výrobky nového majitele.

2.5. Tyto obchodní podmínky tvoří nedílnou součást každé kupní smlouvy, proto je nutné, abyste si je před založením uživatelského účtu nebo odesláním objednávky pečlivě přečetli.

2.6. Pokud si ujednáme něco odlišně od VOP (např. dobu dodání v poznámce objednávky), poté, co ji odsouhlasíme, má přednost před pravidly ve VOP.

2.7. Pokud by se stalo, že neuhradíte cenu za zboží, které jste si objednali, budeme mít za to, že o zboží nemáte zájem a budeme mít tak právo od kupní smlouvy odstoupit.

2.8. Při objednávce zboží mimo e-shop musíme vždy ověřit, zda zvládneme dodat vše, jak si přejete. Proto k uzavření kupní smlouvy dojde až potvrzením objednávky e-mailem. O potvrzení či nepotvrzení objednávky vás vyrozumíme do 3 pracovních dnů na e-mail, který jste uvedli v objednávce. V e-mailu uvedeme také dobu, kterou budeme potřebovat, než objednávku dodáme nebo připravíme k osobnímu vyzvednutí.

3. Platba za zboží a dodání

3.1. Zboží expedujeme jednou, případně dvakrát, měsíčně.

3.2. Pro dodání objednaného zboží můžete zvolit některý z následujících způsobů doručení:

a. Osobní odběr u nás na adrese Lidečko 486, 756 12 Lidečko nebo Horní Lideč 316, 756 12 Horní Lideč.

Objednávku nachystáme k vyzvednutí v termínu, který jsme uvedli v potvrzovacím e-mailu (bod 2.3, vzpomínáte?). O nachystání objednávky vás vyrozumíme také e-mailem nebo sms zprávou. Pokud vám uvedený čas nebude vyhovovat, zavolejte nám a zkusíme se domluvit na jiný termín.

Při osobním vyzvednutí zboží nehradíte náklady na dopravu. Pouze cenu objednaného zboží. Platba je možná pouze v hotovosti.

b. Náš pan řidič vám zboží rád doručí domů nebo do práce, jednoduše na vámi uvedenou doručovací adresu v objednávce v rámci České republiky. V den předcházející doručení se s vámi telefonicky spojí a domluví s vámi detaily předání zboží. Zákazníkům ze Slovenska umožňujeme osobní vyzvednutí nebo dovoz na určenou adresu pouze na základě další domluvy.

Za doručení zboží na vaši adresu se hradí poplatek ve výši uvedené na e-shopu. Při objednávce zboží nad 9 000 Kč od nás máte dopravu zdarma. Platby za zboží a za dopravné přijímáme opět pouze v hotovosti.

4. Cena za zboží

4.1. Ceny uvedené v e-shopu jsou konečné a včetně DPH. Může se stát, že budete mít k dispozici slevový kupón. Při jeho použití se cena sníží o příslušnou částku nebo část.

4.2. Slevové kupóny poskytujeme našim věrným zákazníkům a partnerům a každý z nich může být použit pouze jednou. Nerozlišujeme, zda je kupující oprávněn k jeho použití, proto slevu získá ten, kdo kupon použije při objednávce jako první.

4.3. Přijímáme platby pouze v Kč.

4.4. Ohledně každé platby vám vystavíme doklad o dodání objednaného zboží a platbě.

4.5. Berte prosím na vědomí, že váhy výrobků v e-shopu jsou orientační (když si objednáte balíček o váze 1 kg, může mít +/- 15 % váhovou odchylku). Vždy však zaplatíte pouze za množství, které od nás skutečně obdržíte.

5. Výměna a vrácení výrobků

5.1. Někdy se může stát, že vám omylem zašleme zboží, které jste si neobjednali, nebo k vám dorazí výrobky s poškozeným obalem. Pak takové zboží od pana řidiče nemusíte převzít. Pokud budete mít přesto o zboží zájem, zavolejte nám nebo napište e-mail a my vám dáme vědět, kdy nejdříve vám můžeme zboží dodat. Zpravidla to bude během následujících 6 týdnů.  Slibujeme. Náklady na dopravu v takovém případě hradíte pouze jednou.

5.2. Protože jsou naše výrobky vakuově baleny, není možné, je rozbalené vrátit. V tomhle případě bohužel nemáte právo od kupní smlouvy odstoupit. Asi tušíte, že to je z hygienických důvodů.

6. Vady zboží a reklamace

6.1. Pokud by výrobky, které jsme vám zaslali, nebyly v pořádku nebo byly vadné, dejte nám ihned po rozbalení vědět

Pokusíme se najít co nejlepší řešení a termín pro případné osobní setkání na adrese Lidečko 486, 756 12 Lidečko nebo Horní Lideč 316, 756 12.

6.2. Není však možné reklamovat vadu, která vznikla kvůli nesprávnému skladování výrobků, poškozením obalu, ke kterému došlo po předání objednaného zboží, nebo nesprávnou manipulací se zbožím. Pokud jste podnikatelem, nebezpečí škody na věci na vás přechází okamžikem předání zboží při osobním vyzvednutí nebo převzetím zboží od pana řidiče, pokud vám zboží doručíme na adresu uvedenou v objednávce. Překontrolujte si proto těsnost obalů. Vady spočívající nebo vzniklé v důsledku poškození obalového materiálu po předání výrobků nejsou považovány za vady zboží a nelze na ně uplatnit reklamace.

6.3. Pro případnou reklamaci si nezapomeňte uschovat doklad o převzetí zboží. Bude se hodit. Při reklamaci budeme vyžadovat jeho originál.

6.4. Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit co nejdříve. Nejpozději do 30 dnů. O výsledku vás budeme informovat e-mailem a telefonicky.

6.5. Pokud byla chyba na naší straně, dodáme vám novou zásilku. Dopravné hradíme my. Pokud nám při reklamaci dáte vědět, že o nové zboží nestojíte, vrátíme vám celou částku za zboží nebo její část bez nákladů na dopravu.

6.6. Nepodaří-li se nám vyřešit reklamaci k vaší spokojenosti, můžete se obrátit na Státní veterinární správu, Slezská 100/7, 120 00 Praha 2, wwww.svscr.cz.

7. Nakládání s vašimi osobními údaji

7.1. Pokud jste fyzickou osobou, zbystřete, tato část se vás týká. Založením uživatelského účtu nebo odesláním objednávky totiž začneme zpracovávat vaše osobní údaje.

7.2. Prodávající je správcem vybraných osobních údajů – jméno a příjmení, adresa bydliště nebo doručovací či fakturační adresa, IČ, IP adresa zařízení, z něhož byla provedena registrace nebo odeslána objednávka, e-mail, telefonní číslo (pro zjednodušení budeme nadále používat zkratku „osobní údaje“).

7.3. Osobní údaje budou zpracovávány za účelem naplnění našich závazků z kupní smlouvy – tj. přijetí a administrace objednávky, odeslání zboží, komunikace ohledně objednávky, reklamační řízení a pro případný spor (těm se budeme snažit maximálně předcházet) – a to podobu nezbytně nutnou, nejdéle však 3 roky od zaslání objednávky, takto dlouho trvá promlčecí lhůta. Poté osobní údaje zlikvidujeme.

7.4. Souhlasíte, že vám můžeme na e-mail čas od času zasílat sdělení např. o nových výrobcích, službách zákazníkům, prodejních akcích, námi pořádaných událostech a novinkách u nás na farmě. A to po dobu trvání vašeho uživatelského účtu, pokud si jej zřídíte, a 12 měsíců po jeho skončení. V ostatních případech po dobu 12 měsíců od odeslání objednávky. V takovém případě budeme používat pouze vaše jméno a příjmení a e-mail.

7.5. Souhlas se zpracováním osobních údajů můžete kdykoliv odvolat zasláním e-mailu na adresu obchod@agrofyto.cz nebo ve svém uživatelském rozhraní. Pokud vás přestanou bavit naše newslettery, stačí kliknout na link „odhlášení z odběru“ v zápatí každého newsletteru.

7.6. Pro zefektivnění práce používáme služby G Suite a Google Cloud Platform a MailChimp, jejichž provoz je v souladu s evropskými standardy ochrany osobních údajů. Vaše osobní údaje budou uloženy v datacentrech těchto společností.

7.7. Osobní údaje dále předáme pouze našim spolehlivým zaměstnancům, jinak slibujeme, že je nikomu nesvěříme.

7.8. Vámi poskytnuté osobní údaje by měly být pravdivé a přesné. Abychom i my měli k dispozici aktuální údaje, můžeme se vás čas od času zeptat, zda se u vás něco nezměnilo. Dejte nám prosím obratem vědět.

7.9. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaně i ručně.

7.10. Pokud byste se domnívali, že provádíme zpracování vašich osobních údajů, které je v rozporu s ochranou vašeho soukromého a osobního života nebo v rozporu se zákonem, např. jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, můžete:

  • nás požádat o vysvětlení e-mailem na adresu obchod@agrofyto.cz,
  • vznést námitku proti zpracování a požádat nás e-mailem, na adrese obchod@agrofyto.cz, abychom zajistili odstranění takto vzniklého stavu (např. blokováním, provedením opravy, doplněním nebo likvidací osobních údajů). O námitce neprodleně rozhodneme. Můžete se obrátit také přímo na Úřad pro ochranu osobních údajů.

7.11. Pokud nás požádáte o informaci o rozsahu či způsobu zpracování osobních údajů, kdykoliv vám tuto informaci poskytneme.

7.12. Pro správný chod e-shopu může docházet k ukládání cookies a to pro provedení vaší autentizace při přihlášení, pro analýzu návštěvnosti, funkčnosti webových stránek a zobrazování relevantního obsahu.

8. Závěrem

8.1. Pokud by mezi námi náhodou došlo ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy, který se nám nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, můžete podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz.

8.2. Veškeré právní vztahy vznikající na základě nebo v souvislosti s kupní smlouvou nebo VOP se řídí právním řádem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, a zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, a to bez ohledu na to, odkud byl přístup k nim realizován. K řešení případných sporů vzniklých v souvislosti s těmito VOP nebo kupní smlouvou jsou příslušné české soudy, které budou aplikovat české právo.

8.3. Tyto VOP nabývají účinnosti 25. 2. 2018.